You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 63 Next »

Táto stránka slúži na organizáciu cvičení z predmetu Programovanie pre skupiny C11 a C12 .

Základné pravidlá:


  • Cvičenia prebiehajú kombinovanou formou! (Prvé dva týždne online. Neskôr v režime 50:50 - rozpis bude zverejnený neskôr)
  • Každý týždeň budú v prípade online výučby aktualizované webex linky. 
  • Hromadný mail sa študentom zasiela iba raz a to na začiatku semestra!
  • Na Webex sa študenti pripájajú včas! Webex sa po 15 minútach automaticky uzamkne a neúčasť sa považuje za neospravedlnenú!
  • Študenti budú hodnotení výlučne na základe zadaní odovzdaných do systému Aréna a jedného zadania hodnoteného pedagógom!
  • Na cvičeniach budeme pracovať v operačnom systéme linux. Odporúčam používať ZAP server a k pripojeniu odporúčam použiť Moba X-term (viac informácií TU)
  • Študentom, ktorí prestúpili na odbor Automobilová alebo Inteligentná Elektronika odporúčam preštudovať si stránky ZAP, ktoré sme používali počas zimného semestra. 
  • Na predmete Programovanie, nie je úlohou učiteľa opakovať to čo už študenti majú vedieť z predmetu ZAP.
  • Cvičenia budú mať formu odborného výkladu a následnej samostatnej práce študenta v kombinácii s konzultáciou problémov.
  • Práca vyučujúceho nespočíva v riešení problémov (úloh) a poskytovania riešenia študentom.
  • Nulová tolerancia k podvodom a plagiátom! - Plagiát a pokus o podvod sa považuje za závažné porušenie etického kódexu a je možné odstúpenie skutku na posúdenie disciplinárnou komisiou FEI-TUKE
  • Študentom je dôrazne odporúčané študovať prednášky! 
  • Vyučovanie prebieha výlučne v Slovenskom jazyku!

  • Na email, ktorý je nezrozumiteľný, nie je pedagóg povinný reagovať! 
  • Opakujúci študenti nemajú povinnosť navštevovať cvičenia, musia však splniť podmienky definované nižšie.

Pravidlá hodnotenia:

  • V odboroch Auto. a Int. elektronika sú 4 povinné úlohy (najlepšia známka C-79)
    1. Zadanie 1 (max 25 bodov ->Body_k_započtu = 25 * Body_Aréna/100)
    2. Zadanie 2 (max 20 bodov ->Body_k_započtu = 15 * Body_Aréna/100) 
    3. Zadanie 3 (max 20 bodov ->Body_k_započtu = 15 * Body_Aréna/100) 
    4. Úloha implementovaná na vývojovej doske ARDUINO (max 25 bodov) 
      1. Povinnosť si obstarať ARDUINO KIT, neskôr ho budete potrebovať aj na iných predmetoch! (Nemusíte kupovať ten najdrahší ale platí, že čím viac súčiastok/komponentov, tým lepšie)
      2. Hodnotenie bude pozostávať z: 1. Hodnotenie semestrálnej práce spracovanej v šablóne pre záverečné práce na TUKE, 2. Naplnenie praktických časti úlohy a 3. Prezentácia a odborná diskusia s pedagógom.
  • Ostatné úlohy zverejnené na oficiálnej stránke sú nepovinné (za riešenie ľubovoľnej úlohy je možné získať ďalších 21b)

Konzultácie

Konzultácie poskytujem výlučne online formou

V prípade potreby ma môžete kontaktovať emailom: ondrej.kovac@tuke.sk,

Tiež ma môžete kontaktovať cez skype: ondrej.kovac_1 

  • Použite Vaše celé meno a priezvisko (nie nick)

Na matermost-e alebo slack-u neodpovedám a ani to nečítam!


  • Ak mi potrebujete napísať mail: Na prvý riadok mailu vždy uvediete informácie v nasledovnom tvare: „Meno Priezvisko – Prog( ročník, C11 alebo C12)“  príklad: Ján Hrach – Prog(1r, C11)
  • Následne môžete uviesť pozdrav, oslovenie ... a jasne a konkrétne sformulujte svoju otázku resp. požiadavku.
  • Snažím sa odpovedať počas pracovné dni a do 24 hod od prijatia Vášho emailu.
    •  Ak emailu nerozumiem, nebudem odpovedať. 

Recent space activity

Space contributors

{"contextEntityId":44924970}

  • No labels