Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.
Tip

Táto stránka slúži na organizáciu cvičení z predmetu Programovanie pre študentov odboru Automobilová elektronika.

Informácie k zadaniu Arduino (PS6) nájdete na stránke predmetu Programovanie: https://kurzy.kpi.fei.tuke.sk/pvjc/2024/problemset.06.arduino.html 


Termín prezenčného odovzdávania projektu ešte bude upresnený.

Základné pravidlá:
  • Cvičenia prebiehajú prezenčnou formou!

  • Na cvičeniach budeme pracovať v operačnom systéme linux. Odporúčam používať ZAP server a k pripojeniu odporúčam použiť Moba X-term (viac informácií TU)

  • Študentom, ktorí prestúpili na odbor Automobilová elektronika odporúčam preštudovať si stránky ZAP, ktoré sme používali počas zimného semestra. 

  • Na predmete Programovanie, nie je úlohou učiteľa opakovať to čo už študenti majú vedieť z predmetu ZAP.

  • Cvičenia budú mať formu odborného výkladu a následnej samostatnej práce študenta v kombinácii s konzultáciou problémov.

  • Práca vyučujúceho nespočíva v riešení problémov (úloh) a poskytovania riešenia študentom.

  • Nulová tolerancia k podvodom a plagiátom! - Plagiát a pokus o podvod sa považuje za závažné porušenie etického kódexu a je možné odstúpenie skutku na posúdenie disciplinárnou komisiou FEI-TUKE

  • Študentom je dôrazne odporúčané študovať prednášky! 

  • Vyučovanie prebieha výlučne v Slovenskom jazyku!

  • Na email, ktorý je nezrozumiteľný, nie je pedagóg povinný reagovať! 

  • Opakujúci študenti nemajú povinnosť navštevovať cvičenia, musia však splniť podmienky definované nižšie.


Pravidlá hodnotenia: (Možné zmeny - do 3. týždňa)

  • Pre úspešné absolvovanie predmetu je potrebné získať 51b. Je jedno koľko bodov z jednotlivých zadaní získate, súčet bodov musí byť aspoň 51!
  • V odbore Auto. elektronika sú 4 povinné úlohy (najlepšia známka B-90)

    1. Zadanie 1 (max 25 bodov ->Body_k_započtu = 25 * Body_Aréna/100)

    2. Zadanie 2 (max 20 bodov ->Body_k_započtu = 20 * Body_Aréna/100) 

    3. Zadanie 3 (max 20 bodov ->Body_k_započtu = 20 * Body_Aréna/100) 

    4. Úloha implementovaná na vývojovej doske ARDUINO (max 25 bodov) 

      1. Povinnosť si obstarať ARDUINO KIT, neskôr ho budete potrebovať aj na iných predmetoch! (Nemusíte kupovať ten najdrahší ale platí, že čím viac súčiastok/komponentov, tým lepšie)

      2. Hodnotenie bude pozostávať z: 1. Hodnotenie semestrálnej práce spracovanej v šablóne pre záverečné práce na TUKE, 2. Naplnenie praktických časti úlohy a 3. Prezentácia a odborná diskusia s pedagógom.

  • Ostatné úlohy zverejnené na oficiálnej stránke sú nepovinné (za riešenie ľubovoľnej úlohy je možné získať ďalších 10b)


Info
iconfalse

Časová organizácia cvičení

  • Pondelok 15:10
  • Štvrtok 9:10
Info

Konzultácie

Konzultácie poskytujem výlučne online formou

V prípade potreby môžete vyučujúceho kontaktovať emailom: tomas.lenger@tuke.sk.

Na matermost-e alebo slack-u neodpovedám!


  • Ak mi potrebujete napísať mail: Na prvý riadok mailu vždy uvediete informácie v nasledovnom tvare: „Meno Priezvisko – Prog( ročník, C9 alebo C10)“  príklad: Ján Hrach – Prog(1r, C10)
  • Následne môžete uviesť pozdrav, oslovenie ... a jasne a konkrétne sformulujte svoju otázku resp. požiadavku.
  • Snažím sa odpovedať počas pracovných dni do 24 hod od prijatia Vášho emailu.
    •  Ak emailu nerozumiem, nebudem odpovedať. 

Recent space activity

Page Tree

Recent space activity

Recently Updated

Space contributors

Contributors