V praktickej časti cvičenia si precvičíme
- písanie kódu
- kompiláciu
- spustenie programu
- algoritmizáciu s Karolom
Úloha 2: PRVÝ ALGORITMUS
inf. Ak Karol počas svojej chôdze nabúra do steny alebo prekážky, program skončí neúspešne ...
Úloha 2.1: Prinúťte Karola prejsť na koniec prvého riadka. Karol bude nakoniec stáť na pozícii (8, 1,8)
- step() - jeden krok dopredu
Úloha 2.2: Prinúťte Karola prejsť okolo celého sveta tak aby nakoniec skončil tam kde začal (1, 1)
- turn_left() - otočenie o 90° vľavo
- front_is_clear() - ak pred Karolom nie je stena tak vráti logickú hodnotu 1 ak tam stena je vráti logickú 0
Úloha 2.3: Vypracujte úlohy zverejnené tu: https://kurzy.kpi.fei.tuke.sk/zap/labs/02.html
- môžete používať aj nástroj make